oh fy fan

Jag vet inte riktigt vad som hände med mitt liv.
Mina planer, mina vänner, mina fantasier, men vad hände där?

Funderar på vad jag ska göra i veckan. Sen kom jag på att jag inte behöver fundera så mycket eftersom min kalender är fylld redan, så det problemet var löst innan det kom.

Känner att funderardelen av min hjärna sätter igång såhär på kvällen när jag sitter ensam på mitt nystädade rum, i min nybäddade säng med min dator och borde plugga kemi men gör nåt annat istället.

Jag vet inte riktigt hur jag ska tycka om saker eller hur jag ska reagera.
Hittat en ny favoritlåt förresten! Bon Jovi – (You Want To) Make A Memory
It is awesome, myes!

Funderar på... Spelningen i fredags, Stefan, din röst får oss att smälta, fortfarande! Belive us!

Oooooh, känner att jag har haft en händelsefull helg.
Har fortfarande ont i handen sen förra helgen så... nästa helg lär jag vara redo att köa igen!
Eller vänta... då är det nära valborg... Ouch need money!

Vad ska folket göra på valborg?




Hahah, varför bloggar jag ens? Inte ens mina kompisar läser min blogg, men det är skönt att skriva av sig!

Emma åkte nyss, vi kollade på film och käka enchiladas, mums!


jajajajajaja, nu ska jag faktiskt plugga!


peace

Kommentarer:

1 alice:

skriven

jag läser ;D

och på valborg tänkte jag iaf svänga förbi dig nån gång på dagen :) <3

Kommentera här: