ett gott nytt jul

Nu har det varit julafton igen.
Kalle Anka är lika bra varje år! Och Karl-Bertil förstås.

Fick finfina julklappar! Bland annat ett PS3, P&L-biljett, och MCR-biljett!
Och jäklarns vad det blev god mat!
Har ätit och knappt varit utanför huset sen i torsdags.

Vi var och såg senaste Narnia idag. Den var awesome, och jag grät lite som vanligt!
Och idag kom även Erik och Maria upp med min lilla halvkusin Ines, gladaste ungen på jorden.
Vi har haft det asbra i alla fall, så blev lite glad när pappa sa att vi åker hem måndagmorgon istället för imorgon på dan. Då kan jag vara massor med Ines!

-----------------------------------------------------------------

Skulle vilja uttrycka lite känslor här, för jag börjar tröttna.
Tröttna på folk som inte fattar när dom är oönskade, som inte fattar att dom går överstyr, som inte fattar när dom får dissen, även fast dom fått det sagt rakt i ansiktet!
Eller folk kanske fattar men bryr sig inte om, det vill bara vara med så det har nåt att snacka skit om, nåt att skvallra om, ifall det skulle gå dåligt.
Eller känna sig hur cool som helst om det hände nå extra kul.
Men tänk efter, jag ber, det blir så pinsamr annars!

------------------------------------------------------------------

Så avslutar jag med att skicka ut lite kärlek.
Till er som ställer upp för mig.
Till er som får mig att skratta när jag är ledsenoch förtvivlad.
Till er som ger både goda och dåliga (fast egentligen äckliga om det ska vara motsattsen, eller?) råd som leder mig genom mina livskriser.
Ni vet vilka ni är som får mig att må så där toppen, hoppas jag.
Jag hoppas ni blir lika varma som jag av den här kärlek!








peace

Kommentera här: