slutprov, slut!

Det är tungt nu, men det känns lite lättare nu när man gjort fysikslutprovet!
Tror jag klarar mig faktiskt, sjukt skönt!
Nu har jag håltimme fram till typ ett, fett otaggad, men vad ska man göra när man har en korkad mattelärare?

I kväll ska jag befinna mig på VOX, det är spelning, SKAnsen komer, igen, awesome!

Annrs är det nog inte så mycket äventyr på väg.
Helgen är tom, sjukt skönt!
Kanske ska man ta sig iväg och träna?
Två veckor sen sist, curse the plugg!


Jag har väl typ trillat omkull igen, trillat ner efter att ha klättat uppåt så länge.
Men jag reser mig gärna upp igen, även fast jag gnäller och sitter och deppar lite, men det hör till.
Jag är inte den som ger upp, men jag saknar den där käslan som jag tappa för så länge sen.
Jag vill hitta den igen. Så enkelt är det. Det känns så tomt.





peace

Kommentera här: