vi som inte gillar håkan

Sitter och har datorkunskap med Håkan. Världens tråkigaste, virrigaste och mest korkade lärare...
Igår så gick jag och Emma upp och käka pizzarester till frukost. Sen for vi iväg till varvet för att fixa med lite båtar. Efter det stod jag och frös i 25 minuter i väntan på bussen hem till Erik.
Väl där bäddade Erik ner mig med täcken, filtar och kuddar för att jag skulle bli varm.
Sen kom Olle hem! Jag och Olle pysslade med ballonger, och kollade vi på Rorri Racerbil.
Sen serverades det god mat, som det alltid görs hemma hos Erik.
Sen åkte jag hem och skrev färdigt min uppsats, spelade Battlefield med pappa och drack oboy och käka kakor. Sen gick jag och la mig ganska tidigt och läste Kalle Ankas Pocket!

Idag efter skolan ska jag träffa Leon som det ser ut nu, himla trevligt.


PÅ TORSDAG ÄR DET IDRE!



peace

Kommentera här: