fy fan vad det gör ont

Idag har jag tränat, spelats Sims, tröffat Jesper, lagat mat, varit på promenad och pluggat typ en sida matte.
Alltså har jag inte pluggat tillräckligt (nationella på tisdag) och inte heller fixat mitt rum, sämst.
Och imorgon ska man upp och jobba. Sjukt otaggad men I need money.

Sitter och funderar lite på livet. Är trött.

Jag är sårad och förvirrad,
Lite förälskad och galen.
Det blev ingen bra kombination.
Jag hoppades för mycket igen, och världen stanna till.
Sa stopp åt min lycka, "nu får hon inge mer".
Jag undrar så när det är min tur.
Jag önskar jag kunde prata med dej.
Men jag tappar talförmågan.
Du verkar slå dövörat till.
Om jag fick se dig i ögonen,
och du fick höra min lycka när jag känner att du finns,
så skulle du kanske inte kasta mig åt sidan.

fy fan vad det gör ont, när vingar bryts och lyckans glas krossas



peace

Kommentera här: