vädrar mina känslor lite grann

Jag är lite småtrött på det här.
Jag jobbar på det och försöker verkligen.
Men det är svårt för mig att känna att det är riktigt värt det hela tiden, eller liknande.
Usch jag är så förvirrad.
Ibland är allt guld, men sen kommer klumpen i magen.
Men jag kan inte riktigt säga något heller.
Vad vet jag om vad ni egentligen tycker och säger om mig?

Och om du, ditt jävla svin, kunde sluta låtsas som att inget har hänt.
Du är så jävla nonchalant. Du låtsas som ingenting. Ena studen ska det vara synd om dig, nästa stund leker du hjälte och säger att det inte är viktigt.
Men när det handlar om nån annan då är det inte mer än "stackars dig".
ÅÅÅÅH!


Var tvungen att lätta på trycket lite. Känner mig som enn vattenkokare som står och torrkokar och är påväg att börja brinna, haha!



perfekt bild

Kommentera här: