sådär på kvällskvisten


Breathe in for luck.
Breathe in so deep.
This air is blessed, you share with me.
This night is wild, so calm and dull.
These hearts, they race, from self-control.



Fina Stefan satt och spela lite gitarr för mig på skype, blir lika imponerad varje gång.
Ser fram emot deras nästa spelning.
Glöm inte att dom finns på spotify! Sound Scenario – Follow The Red Line

När jag kom hem idag så somnade jag framför Disney Channel, det var så jävla skönt!
Så idag har jag bara spelat tv-spel, sovit, tittat på film och ätit, haha!

Förresten, fysiken gick bra!
Tror jag. Hoppas jag...
Det kändes så iallafall!
Bara jag får G så är jag nöjd.
Om 10 dagar är det  slutprov, huwaligen....

Imorgon är det produktion som gäller. Slutar halv ett.
Titta förresten på nästa termins schema, jag kommer ha det så jäkla chill eftersom jag  inte ska ha nån matte!
Har ju matte fram till 16e februari då det är nationella (mera huwaligen!) men sen är det slut med både matte och fysik, yes!
Känns så skönt med livet just nu, känns som jag har koll på det mesta.
Även fast det stormar lite så känns det grymt.

Ja, imorgon då. Efter produktionen ska jag försöka klämma in ett snabbt träningspass för den ska jag träffa Daniel.
Eller så tar jag bara två vilodagar och sen två träningsdagar. Bara jag får in minst tre pass så är jag nöjd!
Så det löser sig nog!


tips: jag lyssnar egentligen inte på sånt här, inte så mycket iallafall, men tycker den är ganska så grym: Nelly – Just A Dream - Main



Nu äre slagg!




god jul på er förresten (det har varit första advent så det är okej att säga!)




peace

Kommentera här: