freedag

Känner mig alldeles varm i kroppen.
Mår bra, har det bra.
Åh, toppen!
Även fast det är massa jobbigt som står och väntar utanför dörren på att bli löst, så mår jag great.
Det känns bäst.

hade en mysig fika med världens finaste Amanda efter skolan. Sen strosa jag lite på stan innan jag träffa på Daniel och hans vän Adrian. Jag hjälpte dom hitta födelsedagspresent till nån kompis, jag tror det blev ganska bra.

Sitter nu och chillar hemma. Blev hemmakväll tillslut. Ska väl kolla lite film med pappa och Lotta, men har redan sett den typ tre gånger så jag vet inte om jag är så sugen.
Ska nog lira Star Wars, Rayman och Assasins Creed istället, bäst!

Imorgon är det dock packat schema.
Måste städa mitt rum, träna, och plugga innan Amanda och Matilda kommer. Känns tight nu, men det blir nog bra, bara jag tar mig ur sängen så blir det nog great.








peace



Kommentera här: