29

Var med Martina igår och idag.
Igår chilla vi, åt god mat, och onyttigheter och såg The Tourist. Jag tycker den var riktigt bra.
Idag var vi och solade efter min kemilektion (som gick skitdåligt btw...), jag blev fett brun!
Sen satt vi på bryggan och drack cola.
Det är sådär jättemycket vatten i ån igen, sådär så vissa bryggor ligger under vatten!
Party forsränning! Ja, det är ju Valborg snart! Taggataggataggatagga!
Det ska bli det bästa Valborget nånsin.
Jag och Martina kom överens om igår att allt blev väldigt bra tillslut. Och det känns underbart!

Jag ska nu spela Assassins Creed Brotherhodd x antal timmar.
Förhoppningsvis loggar Oskar in!
Bara så ni vet så saknar jag honom såååhäääääär mycket minst.
Och är så jävla kär! 29 dagar baby!

Och så är det 6 dagar kvar till alperna, wooohoooo!
Och 6 dagar kvar till slutprovet i kemi!
Håll tummarna för mig! Jag kommer inte synas utanför mitt rum den här veckan, förutom skolan.
Så bye bye life! Men jag ska fan se till att mödan lönar sig!


peace




har tagit ur dreadsen!

Kommentera här: