dag 13. någonting jag oroar mig för.

Hmm... DYING ALONE!
Nej, jag vet inte.
JO!
Jag är orolig för att det ska gå dåligt för mig efter gymnasiet. 
Tänk om jag inte får jobb? Då har jag inga pengar att flytta hemifrån för, så jag kommer bo hemma tills jag är typ 40.
Det är jag lite orolig för, men det är mest en "tänk om"-tanke.
Tvivlar ganska starkt på att det händer!

Annars brukar jag bli nojig och orolig för småsaker faktikst, helt onödigt.
Borde låta bli. Eller det gör jag nu för tiden, sen jag hade min emotional shut down.
Liksom ba palla! Ehehehe...
Nej men oro är en känsla som stjäl så mycket energi så jag försöker alltid tänka över saker och ting och ta det lugnt innan jag gör nåt.
Åh, vis, vuxen, duktig (tråkig?!)

KISSES

http://files.myopera.com/JanetB/albums/5227102/Internet%20Bro%20Fist.jpg

Kommentera här: