julklappshandel

Jag och Johanna (snyggingen ovan) ägnade våran lediga tisdag till julklappshandel och fika.
Vi båda lyckades hitta det vi behövde, och jag har löst mina bildproblem!
Anledningen till att jag ens är vaken nu är att jag fastnade med att redigera collage och bilder.
Har ett kvar att göra, men dom bilderna har jag inte här tyvärr, måste åka till mamma imorgon och hämta dom!
Vi hade i alla fall en jättemysig dag, och sedan gick jag och jobbade.
Precis som jag gjorde idag efter skolan (slutade 16.30, började jobba 17.00, lång dag!).
Det gick inte alls bra på jobbet, frustrerad, och mår inte bra (sjuk?), och är deppig (wtf!). JÄVLA HELVETES SKIT PÅ ALLT!
Men ska sova gott nu några timmar och vakna upp och vara aspigg imorgon och börja en asbra helg!
Mys imorgon, packa och mys eller festa på lördag, ha julpyssel/bak dag med seglarbarnen på söndag och efter det flytta hem till mamma!
Det är nu 9 dagar kvar till julafton(8 dagar kvar om tre minuter haha!)
FISTBUMP
Night
typ sådär gott ska jag sova:
min älskade Stitch, han är numera enarmad p.g.a dampiga, olydiga hundar... men han är bäst ändå!
Och min lillebror heter numera GUSTAV!

Kommentarer:

1 Louise:

skriven

asså nussepluttisen han är ju så söt !

Kommentera här: