let it snow

Visst känns det fint att va vid liv en dag till?
Precis som Håkan sa då den där gången i låten om Hurricane.
Och ja det gör det fan!
Även fast jag är ganska trött egentligen. Men jag har mina botemedel på det!
Typ fantastiska vänner.

Visst känns det bra att få komma in på djupet hos någon? Att veta att någon litar på en till 100% och vågar visa dom där trsiga och lite knasiga sidorna som vi alla har?
Men vad tar man sig till när man upptäcker att personen på djupet är en sån man verkligen inte orkar med just nu? Sån som stjäl energi, som man inte orkar engagera sig i.
En sån man vill skrika "TAKE IT OR LEAVE IT!" åt.
För varför ska alla göra det så svårt?
Knas.


Dagens diss:
Den här förbannade snön. Vi är inne på en ny istid, jag lovar!
Pappa säger att det beror på global uppvärming men jag tycker fan att det är kallt alltså!
Vill ha vår och sommar! För jag ahr tänkt ut så jävla mycket snygga outfits som bara inte funkar med 10 par strumpbyxor och leggings och långkalsonger!
Men också för att jag vill ha P&L för universums bästa band kommer dit. Ni vet 30 SECONDS TO MARS!?!?!?!?!
SAY WHAT?! JA! Det är helt sant! Mums.

Dagens hiss:
Mina nya coola strumpor.
Och Alex. He (you) know why.
Hoppas du har en bra kväll, mannen! *fniss* (ja, jag inser hur töntigt det var med ett *fniss* men det skiter jag i!)

Nu ska jag sova, har ju föfan skola imorgon.
Förutom skola så ska jag investera i en ny tv. Och ta mig ut på äventyr, äntligen!


peace

Kommentera här: