klara, färdiga, gå!

Andra veckan i skolan efter lovet. Måndagar är såklart den längsta dagen i veckan, härlig start.
Börjar halv nio med svenska, där vi nu sitter och läser om antiken, och slutar med idrott för tjejer halv fem.

Efter det idag står träning på schemat, med eller utan sällskap. Blir nog SM-pass. Åh, saknade Friskis!
Imorgon är jag fett sugen på att gå på Dans Fuego-passet! Enligt Juni är det skitkul!
Och när vi ändå snackar dans så kanske jag ska börja dansa house med Emms.

Och förresten så har jag en bästa vän som följer mig överallt från och med nu, min kamera!
Den ska med överallt, man vet aldrig när man ser nå coolt att fota!
Den är ju inte så stor och tung som många systemkameror är.
Den är lagom. Dock går den ju på AA-batterier, lite jobbigt, men vad gör det.



hörs senare, peace

Kommentera här: