Egypten dag 4

Pappa bestämde att det fick bli roomservice idag, vi är så stört trötta. Sjön suger verkligen!
Blir samma sak imorn.
Glömde säga att jag brände min röv as hell idag. blir så när man snorklar och ligger och guppar på ytan...

Filmkanalen som jag sitter och tittar på gör reklam för en massa bra kommande filmer!
Zoo Keeper - komedi med.. en tjockis som är riktigt bra skådis men jag har glömt hans namn (han spelar i Mallcop!), han är då zoo keeper på ett zoo med djur som kan prata. Påminner om Night at the Museum, fast tjockisen är bättre än Ben Stiller.
Bad Teacher - verkar vara en riktigt bra film med Cameron DIaz och Justin Timberlake!
Revolutionary Road - med Leonardo DiCaprio och hon från Titanic. Varför är jag så dålig på namn?! "I wish I lived my life before it was over". Verkar också riktigt riktigt bra! Blir massor att tanka när jag kommer hem!

Maten var asgod! Stora havsräker i vitlökssås och jättegott ris. Och egyptisk öl. Det är riktigt gott, riktigt öl!

TTYT!

Kommentera här: