egypten dag 6

Det blev ingen utflykt idag. Jag mådde rätt kast klockan 03.15 i morse och pappa hade ont i halsen.
Så vi stanna hemma, jag har varit ute i kanske en timme totalt idag.
Bland annat besökte jag doktorn. Jag har öroninflammation och är mycket sjukare än jag trodde tydligen.
Inget dykande what so ever på den här resan. Ska jag bada över huvud taget måste jag ha öronproppar...
KUL! Grät lite. Pappa verkar också lite deppig. Och han är nu sjukare än tidigare idag.
Inte världens bästa semester direkt.
Men vi ska göra det bästa vi kan! Vi ska segla och kitesurfa och snorkla, gå på bio kanske, bara ha det bra, vila och bli friska. Jag vet att jag behöver det iallafall, efter att ha flängt runt hela sommaren hittills.

Längtar hem lite också. Efter Matilda, och Oskar. Och mamma!
Eller längtar ganska mycket just nu när allt känns skit.
Det går över!



såhär sjuk är jag...



peace

Kommentera här: