life is wonderful

It takes some silence to make sound
It takes a loss before you found it
And it takes a road to go nowhere
It takes a toll to make you care
It takes a hole to make a mountain


It takes a thought to make a word
And it takes some words to make an action
It takes some work to make it work
It takes some good to make it hurt
It takes some bad for satisfaction


La la la la la la la life is wonderful





Ja, så är det. Det är fantastiskt. Det känns fantastiskt. Alltihop. Säger bara:


Idag var jag i skolan och gjorde klart min bebis i lera på bilden. Den var inte så söt som jag minndes den... Den ser mest creepy ut. Men hur som.
Efter skolan vandrade man in till stan med fint folk. Köpte solglasögon och ett linne. Och sen fika jag med Oskar (<3).
Nu har jag suttit hemma ett tag och gjort... ingenting. Jo! Jag lagade en asgod köttfärssås, so awesome.
Funtar på att ta ett bad kanske. Vore nice!

Framtidsplaner: none! Ledig imorgon och fredag, långhelg, score! Fast helgen är ju lite planerad.
Fredag; utgång
Lördag; vara massor med Oskar.




peace

Kommentera här: