en jävla massa borg

Det var Valborgshelg. Kvalborg, Valborg, Semifinalborg, Finalborg, Dvalborg och en annan jävla massa borg.
Det var nice på dagen, sen blev det bara pannkaka, så jag åkte hem och kolla på buskisar med mamma. Fina mamma som pina sig igenom det eftersom hon hatar det när jag älskar det.
Sen vakna jag på söndagen, som blev mitt dvalborg, och mådde skit. Men inte av bakishet, utan mest av ledsenhet för att Valborg inte blev som jag tänkt, för att Oskar inte var hemma med mig, för att Matilda inte sov hos mig, och lite annat tjaffs.
Så jag åkte till stan och luncha med Matilda och gick sedan och köpte tjockisgrejer för att sedan åka hem och titta på The Big Bang Theory. Det gjorde min söndag. Sen åkte hon hem och jag låg i sängen i princip tills jag skulle sova.

Idag ska jag på min första skiva ever. Blir spännande, trodde inte jag skulle ha något sällskap, men ragga på fina Victoria så nu ska vi föra och gå tillsammans, blir nog ur fint som helst! Börjar bli riktigt taggad, ska ta igen min sketna Valborg!

Nu ska jag göra fördigt alla skisser till Designen!


peace

Kommentera här: