CADen

Sitter i skolan och ska ha grymt lång CAD-lektion.
Försvov mig dock lite...
Sitter och multitaskar med CAD, facebook, bloglovin, whats app med Elvira (<3), och iphone-spel hihi!

Idag går jag i skola till 16.30 och sedan jobbar jag från 17.00-21.00.
Har glömt ta med mig mat, så måste handla igen. Jag är typ pank.
Tur att man ska på konferens hela helgen så att man inte kan gå ut eller hitta på nå annat dumt som kostar pengar!

Ja, till helgen ska jag till Bosön ute på Lidingö (läs med sånda där fula Lindingö i'n!).
Jag, Matilda och Maria skickas av USS för att närvara på den stora Träffen (seglingskonferens).
Massa klubbar över hela landet träffas och pratar om hur man ska göra segling till en större sport, hur man ska göra det mer publikvänligt osv osv.
Mest gubbar och gummor. Förra året somnade jag några gånger. Vet inte varför jag var så jävla trött... Det ska inte hända i år i alla fall! Det var ju pinsamt...
Men man får massa god mat, så kommer väl rulla hem på söndag.

Nu, back to CAD! TTLY

Kommentera här: