changed plans

Det var ju måndag idag, och det brukar innebära träning.
Men Matilda mår inge bra, så jag, fegis, tar också en paus då.
Tänker ägna lite tid åt en gammal vän faktiskt.
Dagen idag gick otroligt långsamt. Fick slippa sista lektionen för att våran grupp är awesome!
Kom hem, sov lite. Sen väckte lotta mig och fråga om jag kunde vakta bebisen (som nu heter Gustav tror jag..?), och det sluta med att jag och han sov tillsammans ett tag till. Sen kom pappa hem och gjorde mat och då gick jag upp.
Så nu har jag precis ätit, väntar på att min iphone ska uppdatera klart så jag kan sticka sen!
Har efter 100 överfrt alla bilder från kameran till datorn, så nån dag så ska jag släga upp lite bilder och collage.
Vi kan börja med några bebisbilder!
den är alldeles suddig, jag vet, men så söt!
bästa finaste

Kommentera här: