dag 5. berätta om ett tillfälle du skulle vilja uppleva igen.

Oj... Det var massor.
Jag skulle vilja uppleva min prao i Egypten igen.
Jag skulle vilja uppleva 30 seconds to mars konserten i somras igen.
Jag skulle vilja uppleva en massa saker.
Jag är lite trött just nu och lite sensetive.
Tänker på mitt ex lite grann, min farmor&farfar som jag saknar, borde åka och hälsa på dom.
Skulle vilja uppleva julen då jag var.... 5 år gammal.
Den firade vi i min farmor&farfars gamla hus i Marma. Det var den bästa, mysigaste julen jag upplevt tror jag.
Jag kommer ihåg att pappa ville ha massa olika flaggor i granen men jag sa nej.
Och så fick jag jättedåligt samvete för det, så vi hängde upp dom i en jättestor blomma farmor&farfar hade istället haha!
Åh nej, nu börjar jag bli alldeles för känslosam!
tar en dusch och lägger mig nu

Kommentera här: