every word you say i think i should write down

Har skapat en fin söndagstradition här hemma!
Äter god söndags middag följt av alfapet! Sen wordfeud kom så har jag börjat se det fina med det som jag förr tyckte var det mest meningslösa spelet någonsin!

Idag så var jag och seglade 606a med Matilda och Maria för första gången den här terminen. Sjukt dåligt av oss. Eller mest av mig, jag har haft så mycket annat att göra. Men vi ska försöka segla varje söndag fram tills det inte går längre nu. Det är en mysig tradition. Vi hade det jätte bra. Jag hade släpat med mig Oskar också. Han gnällde hela tiden innan om att det skulle bli kallt och blöt och att vi skulle välta och så vidare. Men allt gick hur bra som helst. Han erkände till och med att det var lite mysigt.
Efteråt fikade vi som vanligt, jag åt lite för många kakor.

Nu sitter jag med en ansiktsmask och försöker skaka av mig den gågna veckan för att orka med nästa.¨
Känns bra. Veckan har varit stressig men det har varit riktigt kul!

Nästa vecka;
Måndag: skola följt av boxning (är så taggad!).
Tisdag: skola följt av ingenting. Fantastiskt! Plugg kanske?
Onsdag: skola följt av projektarbete följt av boxning. Låååång dag...
Torsdag: skola följt av jobb.
Fredag: skola följt av jobb. Men slutar fem så kvällen kanske bjuder på något extra!
Sen får helgen bjuda på något roligt tyckeer jag!


Här är förresten lite bilder från utgången i fredags!
Hoppas ni haft en bra vecka! Nu ska jag lägga mig och läsa lite innan jag ska sova så gott!

Kommentera här: