you got me on my toes

I ämnet multimedia A lär vi oss just nu Photoshop Elements 8.
Vi ska följa en bok. Lära oss stegen, göra uppgiterna och lämna in odm.
Så det häner inte alls mycket. Vi sitte här, med den här jävla boken och gör massa uppgifter.
Skulle vilja ha lite egna uppgifter att göra, så man får vara lite kreativ.

Idag så står plugg inför svenska provet imorgon och träning ikväll på schemat.
Idag är Anna tillbaka i alla fall, ser verkligen i fram emot det, även fast jag är äckligt trött.
Har inte lyckats hitta den där balansen som jag skulle vilja ha.
Är mest bara trött och stressad och ledsen och så vidare.

Men nu är i alla fall lilla bebisen hemma.
Vet fortfarande inte vad han ska heta, föräldrarna verkar ha svårt att bestämma sig.
Jag hoppas på Hector. Vore ascoolt ju!

Hehu, nu har jag suttit och pillat med PS och massa merkeringar så jag har int i armen.
Nu blir det fika med klassen, precis som varje fin onsdag!

Kommentera här: