but we lost it

Blogg-appen funkar fortfarande inte. Det gör mig sur för jag hade sett fram emot att enkelt kunna blogga under skoltid, kunna ladda upp bilder och så. Så jag sitter och är lite bitter i skolan.

Håller på att försöka installera Adobe Premiere Elements på skoldatorn, men det funkar inte, heller. Skoldatorerna är inte diretk bra. Datateknikerna verkar inte vara så tekniska...

Hur som så började jag dagen med att se teater i domkyrkan. Dag Hammarskölds sista resa. Den var bra! Intressant. Så diskuterade vi lite efteråt.
Sen gick jag tillbaka till skolan, med min astunga väska och väntade jättelänge på lunchsällskap eftersom om i min klass svarade i telefon förutom Amanda som satt modell åt stylisterna.

Nu sitter jag på digitalt skapande och bråkar med datorn. Ska nog börja plugga inför provet imorgon, hade helt glömt bort det. Full fräs!

Kommentera här: