för jag ska ta studee-ee-teeeen

Sitter i skolan och har CAD.
Men tänker mest på att dagen började med utprovning av studentmössa och andra studentkläder!
Åååååh, det är min tur i år, är så taggad, nu känns det på riktigt!

Detta beställde jag:


den ska jag ha, helt bestämt, 699 :-


glaset gilla jag för det kan man ha på champagne-frukosten och sen ett fint minne, och tutan är bara en kul grej så man slipper skrika sig sönder och samman (men det kommer jag nog göra ändå hihi!)


sånt jag är lite osäker på:


vill ha men känns onödigt eftersom jag köper en ziperall, så funderar på t-shiren istället
men...
 men den här var så snygg, tycker jag...

Hur tycker ni jag ska välja? Ska jag ha en hoodie, eller en t-shirt? Men vilken t-shirt i så fall? Eller jag kanske ska ha båda t-shirtarna, eller hoodien och den vita, eller inget? Åååååh, beslutsångest!

HJÄLP!



Kommentera här: