you had everything everything that i wanted

Den där dumma appen vill fortfaran deinte fungera! Åh, börjar bli frustrerad! Hade stora bloggplaner!
Antingen så står det att det inte går att ladda ypp bilden eller så står det "felaktigt anrop". Vad betyder det?

Hur som så har jag precis haft prov i digitalt skapande om digitalt foto. Var inte riktigt förberedd men jag tror det gick rätt bra ändå.
Läst igenom uppgifterna vi fått precis innan så var lite snurrig.

Det här är sista lektionen, den slutar 16.30 och 17.00 ska jag ta bussen ut till ESK för att jobba segling!
Ska bli kul, men shit vilken lång dag!


Men det jag egentligen ville berätta var om igår!
Igår kväll åkte jag och Matilda till Heidenstam för att prova på boxning i en nyuppstartad tjejgrupp. Vi hade askul! Vi blir tränade av Anna Laurell, tvåfaldig världmästare i boxning!
Det var bara jag och Matilda och två tjejer till, men det skulle tydligen droppa in lite fler nästa vecka!
Anna sa att till nästa vecka så ska vi komma igång ordentligt med träningen och verkligen ta i, är så sjukt taggad på det!
Hon verkar skitbra som tränare!


anna laurell

Kommentera här: