julklappar

Fredags kvällen bjöd på SKAnsen VOX. It was fantastic!
Hade sällskap med Emma hela kvällen, vi röjde längst fram i publiken, grymt!

Lördagen bjöd på en heldag på stan med fröken Emma.
Jag gick frpn att ha två julklappar att köpa till att ha köpt julklappar åt 7, haha!
Pengaångesten slog till, men samtidigt så kändes det bra eftersom mina nära och kära får fina grejer!
Efter det var jag och såg senaste Harry Potter med pappa.
Jag tyckte den var asbra!
Curse them som säger att den var tråkig!
Sen vare hem och käka pizza och dega i sängen.

Idag har jag städat och tvättat och legat i sängen (mest).
Sen åkte jag till stallet med Lotta. Hon höll en hopplektion för mig.
Det var jätteroligt och jättejobbigt.
Jag måste se till att rida oftare, har tappat alla muskler och all kondition onom ridningen.

Nu borde jag skriva en labbrapport om hur mkt det kostar för mig att duscha per år. Jag är dock iiiiiiiiiiiiinte sugen.
Den ska vara inne klockan sju i morn, men funderar på att dra den om att internet inte funka eller liknande.
Orkar verkligen inte.
Vill lägga mig i sängen och spela spel ist....

Jaja, vi får se hur jag gör.

Förresten, sista hela veckan i skolan nuu!!!!!
Och jag är ledig på tisdag!
Och deet är för fan jul snart!
underbart






peace

Kommentera här: