måndag morgon

Sitter i skolan och gör engelska grammatik.
Och så ska vi ha "oral tests".
Haha, bara jag som tycker det låter fett snuskigt?

Igår så var jag i Tierp och hälsade på farmor och farfar, fett mysigt.
Vi åt massa kakor och bullar och spelade kort. Sånt man ska göra med farföräldrar.
Sen åkte jag hem till mamma igen och packa och städa.
Sen var det dags att flytta till pappa.
Ganska skönt faktiskt. Saknat sängen!
Pappa och Lotta hade köpt ny tv till sitt rum med inbyggd box.
Så jag fick deras gammla gigantiska låda och tv-box. Fett nice!
Pappa och jag köpte två nya spel igår också, till PS2't.
Rayman raving rabbids och Killzone, båda fett nice.
Idag ska jag och pappa åka och kolla på bord och lite annat till mitt rum
Och så ska jag rensa ur garderober och hyllor och se om jag kan få till det så att jag kan lyfta ut två garderober.
En iallafall skulle vara bra.
Mitt rum hos pappa är trångt och svårt att göra om eftersom det har snetak.
Men det kommer lösa sig!

Senare ska man sätta sig och sammanfatta designboken i en powerpoint, typ det tråkigaste jag gjort.
Och så är det fysik efter lunch. Det är fan slutprov om en månad.
Jag har gått runt och tänkt "men vi har ju inte gjort så mycket hittills.". Sen kom jag på att det var ju hela ettan också... Fan!
Blir till att plugga skiten ur sig, för fan vad jag ska klara det här!
Fan vad jag kommer älska mitt liv ännu mer när fysiken och matten är klar!


dagens låt:








peace

Kommentera här: