dag 6. om 10 år...

...är jag 28 år gammal och har ett bra jobb och är förhoppningsvis klar med utbildningar och sånt!
Jag kommer bo fint, helst med någon och ha ett riktigt bra liv!
Jag kommer vara nöjd med mig själv, träna och äta bra, ha en fin hund och vara grym på att laga mat!
På vägen dit ska jag resa, jobba utomlands, kanske gå bartenderskola, komma hem och plugga universitet.
Är dock helt förvirrad vad gäller universitet, efter dagens besök på SACO-mässan.
Det finns alltså 12000 utbildningar att välja på...
Men plocka på mig massor med inforamtion (och pennor och godis och gratis grejer) så jag ska väl sätta mig och märka ut det jag är intresserad av.
Men som sagt så är det ju ett tag kvar för mig, alla fall som jag tänkt mig nu.
Vem vet jag kanske vaknar en dag och vet vad jag vill göra och börjar plugga direkt!
Fast jag tvivlar.
Jag ska njuta av friheten efter studenten ett tag först!
(och justja, jag ska vinna sveriges snyggaste kvinna priset!)
lite av de hundra miljoner påsar jag, Amanda och Johanna plockade på oss!

Kommentera här: