dag 8. sporter jag gått på genom tiderna

Har provat det mesta.
Bakset, foboll, innebandy, handboll, hockey, simning, simhopp...
Fastnade inte för nåt för ens jag började sjuan då jag fick börja segla via skolan.
Jag fastnade direkt! Jag är en vattenmänniska. Simmade och simhoppade i flera år, men det blev tråkigt nör det bara började handla om tävlingar och resultat.
Nu seglar jag fortfarande, har varit med på både stora och små tävlingar!
UNT-cup, och massa såna småtävlingar.
Men även JRCup (en stor tävling som går samtidigt som Stena Match Cup på Marsstrand) och två SM i två-krona.
It feels good!
Har alltid roligt och har fått så mycket fina vänner genom den sporten!
En sport jag nyligen fastnat för och kommer fortsätta med är självklart boxningen!
Tränar skiten ur mig, tar några smällar, har lite ont, skratta, flamsar...
Åh, det är så bäst!
Jag och Lollster sista seglingen för säsongen i år!


inte riktigt sådär, men nästan hahahaha!

Kommentera här: