det där med bloggdesign...

... är ingenting för mig! Inte just nu i alla fall!
Ingenting vill samarbeta med mig, kanske för att jag inte kan tillräckligt mycket heller...
ASSHOLE BLOG!

Sitter och kollar på awesome youtube-videos instead!

Watch this:


åååååh, jag börjar bli en sån gamingnerd.... ouch!


Ska hem nu (efter att ha suttit på CAD-lektion helt i onödan, eller itne onödan men bara för att hålla Erik sällskap...) och ska baka till klassen till imorgon och sen spela.... InFamous, Assassins Creed, och... Ja, alla spel! Har massa att klara ut så jag kan önska mig massa awesome spel i julklapp (och en ny dator så jag kan spela massa kul där också OCH kunna fippla med mina bilder och filmer! cuz mine is liiike brohken...)

xoxo




(btw, ni få som läser, kom med vad ni vill jag ska skriva om.kan skriva om allt verkligen! just go for it!)

Kommentera här: