Eftersom blogg.se-appen FORTFARANDE inte f...

Eftersom blogg.se-appen FORTFARANDE inte funkar så kostar jag på mig ett blogg-sms. Dagen har varit okej. Slutade tidigt och åkte hem för att vara effektiv och göra klart viktiga saker, men jag fastna framför youtube... Sen skulle jag äta mat och jag var sugen på nudlar. Jag öppna glatt ett paket och spillde ut lite nudelsmul, och i smulet låg det LARVER! Jag kommer inte äta snabbnudlar på ett tag. Imorgon kommer jag blogga om mina mysiga dag på stan med Johanna igår, fortsätta med listan och en annan lite kul grej! Sov gott!

Kommentarer:

1 Louise:

skriven

du skulle ha tagit bilder på larverna , tagit en och stoppat i ett paket och skickat till företaget ! du hade med säkerhet fått pengar eller JÄTTEMÅNGA nya nudelpaket ;)

Kommentera här: