så vare freeeeedag

Hade engelska, åt lunch, sen var det projekttid.
Vi var väldigt effektiva och duktiga för att vara vi.
Sen åkte jag hem och hittade ett paket i brevlådan!
IT'S HERE!


Sen bestämde jag och pappa oss för att dra på bio. Vi såg nya Sherlock Holmes.
Älskar den första och älskar nog den här ännu mer.
Fantastiskt.
Och vi svenska får ju lite creds i denna film, Naomi är ju med (Lizbeth från Milleniumserien, ni vet?).


Efter denna fantastiska film så gick jag och far min till Texas Longhorn för middag.
Det blev Surf N' Turf (en halv hummer och en bit gott kött), åååååååååh mums!
Och en fredags-öl såklart!
Så promenerade vi längs ån påväg hem, vi har ju rätt fina träd.



När jag kom hem satte jag mig med mitt PS3. Jag klarade ut inFamous... Sjukt slut, har cravings efter att få spela tvåan.
Har lite sidemissions och sånt kalrt, men storymode is finito.
Men tur att jag har massa spel kvar att spela ut innan jul!
Åh, nu gjorde jag väl ett riktigt bra inlägg? *klappar mig själv på axeln*
Nu ska jag kolla youtube, twittra och göra collage, sedan ska jag återgå till PS3.

BYYYHYYYYE


http://files.myopera.com/JanetB/albums/5227102/Internet%20Bro%20Fist.jpg

Kommentera här: