sängen

Har legat i sängen sen i söndagskväll. Var jättesjuk både måndag och tisdag. men idag lämnade febern mig så imorgon kan jag nog återvända till de levande, även fast jag har rasselhosta.

Måndag och tisdag tittade jag på Disney Channel från morgon till kväll (ja, jag älskar Disney).
Men idag blev det filmtittande.
Dumma mig (som har nåt krångligt namn på engelska) - jukt mysig film! It's so fluffy I'm gonna die!
How to train your Dragon
- min nya favorit, många goda skratt. Thanks for nothing you useless reptile.
Shrek Forever after
- jag äslkar alla Shrek-filmer, men den här var nog den sämsta, tyvärr. Dock är Fiona sjukt snygg som krigsprinsessa i den här! Do the rawr.

Ooooooch så har jag faktiskt gjort liiite matte. I hate it... Men snart är det över!


Nu ska jag sova jääääääättemycket inför skolan imorgon!



peace

Kommentera här: