love love love

Sitter i skolan och har engelska. Inte så spännande, men dagen kommer bli bra!

Dock så upptäckte jag i morse att jag har blivit lite för bekväm. Jag slarvar med mat. Dags att at tag i det om jag ska få resultat till sommaren. Och det vill jag, så det är hårdhandskar nu.
Dock så har jag ju lovat att äta semla med Alice idag... Kanske får dela på en eller så tittar jag bara på när hon äter... Sadface! Jag älskar ju att äta, hahaha!

Så efter skolan åker jag hem och fixar lite i rummet hos mor min. Har kartonger och väskor överallt. Men måste rensa rummet och så innan jag packar upp. Ska få ordning på rummet en gång för alla!
Ska se om snälla Kim kanske kan hjälpa med måla om och så sen...
Sen så åker jag in till stan och träffar Alice. Vi ska till VOX och lyssna på föreläsning om klimatkrisen.
Sen ska jag åka och dansa zumba med Emma, astaggad!

Få se... Justa ja, jag har magen och huvudet fullt av fjärilar. Det är underbart.
Så till det kan jag lägga till:



peace

Kommentera här: