frrrrredag

RockkarusellenGrand idag var grymt!
Sound Scenario röjde som fan som vanligt! Blir lika glad varje gång jag hör deras låtar!
Träffade massa trevligt folk och lyssna på en massa andra bra band och artister.
Hann dock inte se hur det sluta för jag var tvungen att hinna med min buss, men jag håller alla fingrar och tår hårt och hoppas för Sound Scenario!


Andra nyheter kan ju vara att jag verkligen, verkligen vill flytta till Stockholm.
Har en lite plus och minus lista över det hela för jag har så sjukt svårt att bestämma mig.

Plus för Stockholm:
Får gå på den skola jag verkligen vill
Kan börja om och kanske komma dit jag vill
Hitta nya kontakter och vänner
Får bo hemifrån.

Minus för Stockholm:
Jag får inte lika mycket tid med segling och båtar
Jag får inte umgås med dom jag verkligen älskar så mycket som jag behöver
Jag har ingen hemma som pysslar om mig när jag är sjuk
Jag har ingen som kan ge mig frukost på sängen
Jag får inte vara med mina hundar så mycket som jag behöver.

Jag vet inte hur jag ska göra. Hjälp?



För du är vidrig
Din stil, hela du
Hur du pratar, går, agerar, hanterar, löser problem och konflikter, dina humörsvägningar
Vad har jag gjort för att förtjäna din pissiga stil?
Berätta det för mig så kanske jag inte går berserk på dig totalt.


förvirrat och trassligt inlägg,



peace

Kommentera här: