hejåhå

Haha, kikade just på statistiken på min blogg, och jag flinade stort åt mig själv. Den har rasat otroligt den här veckan. Inte för att min blogg är särskilt välbesökt men nu är det illa.

för er som har lite samma "problem" så kan jag ju tipsa om den här sidan BLOGGTRAFIK. Den har hjälpt mig att få fler besökare, oavsett om man får kommentarer eller inte så är det ju roligt att se att folk i alla fall kikar in! Klicka på länken och gå med!


Idag har jag i alla fall varit i skolan. Försov mig och missade kemin, hade sedan teknik, lunch och jumpa, och ingen engelska. Två lektioner, sjukt skönt!
Jag är verkligen otaggad på det mesta nu för tiden, himla tråkigt, orkar ingenting. Behöver ett lov till tror jag, sova ikapp. Fast... jag sov ju typ konstant på lovet... Knasigt.

Aja, efter skolan så satt jag i stadsparken med Andreas, Tilla och lite vänner till henne. Himla mysigt, det har ju varit så galet bra väder, fett glad tjej!
Sen tränade jag med Emma och Erica, corepass på F&S. Det var inte värt. Bra träning, men sjukt tråkigt pass.

Sen köpte jag och pappa sushi och satt och käka tillsammans, och nu ska jag sova!



peace

Kommentera här: