hello

Sitter i skolan på svenskan och skriver om sommarminnen, najs!

Helgen var fett mysig.
På lördagen så var jag på VOXvintage för att sedan ta en fika med finaste Frodan för att sedan gå på bio. Vi såg filmen Kick-Ass, den var awesome, alla borde se den!
Sedan var det upp ganska tidigt på söndagen för att ta si gut till Skarholmen för att vårrusta våra fina 2-kronor. Efter det så kon Froda ner dit och jag, hon och Emma tog en segeltur. Froda var den sötaste livrädda tjejen jag någonsin sett.
Sen åkte jag hem till Froda, käka och kolla på How I met your mother. Sen for jag hem och däckade.

Och idag så gick jag till skolan med Kalasbruden, det var nice, var dock tvungen att gå upp tidigt.

Idag ska man träna, måste träna, måste träna hårt. Tränade 0 förra veckan, dåligt!




peace

Kommentera här: