långa nätter

Nu har jag satt mig själv i ett sånt där läge som jag själv inte kan hantera.
Först händer ingenting, sen händer allt. Hur hamnade jag här?
Hur ska jag göra nu?
Är jag knäpp, eller är det helt okej?
Jag är sämst på sånt här, jag önskar jag kunde ta lite hjälp någonstans ifrån.
Men det är lugnt, som med allt annat så går det över tillslut.

Ååh, i morgon kommer jag ta sovmorgon kan jag säga.



långa nätter, jag är naken med kläderna på.
sårbar, lättåtkomlig, du ser precis allt.
men det gör ingent längre, jag orkar inte gömma det längre
jag vill inte dölja det
tyck vad du vill, men jag vet hur jag känner och så är det
jag är ledsen, men jag kan inte göra nåt.
det var så mycket folk på stan idag, jag blev ensam bland tusen.
jag visste inte vart jag var påväg, men fram kom jag
nu är jag här
nu då?

Kommentera här: