va faen?

Jag somnade runt 05.00 igår, och vaknade 06.30 men hade inte krafter att ta mig ur sängen förns runt 07.20
Men jag kom i tid, och har inte somnat äm, men vi har matte efter lunch, det är väl då det slår till.

Sitter och chillar på samhällskunskapen med Amanda, Erik och Mattias och skriver om konflikter i Algeriet och Angola, ganska kul.
Samhällskunskap är en av de få ämnen jag faktiskt är bra i. Jag går teknik och jag suger på matte, kemi och fysik, looovande? NOT!

Sitter och lyssnar på Living on a prayer och sjunger med, alldeles för högt i klassrummet. Övertröttheten ni vet. Känner att jag skulle kunna få ett 9G:A flummdampanfallsryck!
Taggade? Jag vet att Alice är!

Jag vet att jag kan skriva om Alice och få respons för hon läser faktiskt min blogg, AJ LAV JU ALICE!

nääej nu ska jag hitta på nåot produktivt!

btw, äre nån om fattar ";PppP,pp;P"-grupperna på FB? 'Cuse I don't!




peace

Kommentarer:

1 ellen:

skriven

jag fattar inte heller! klurigt värre

Kommentera här: