va hände med vädret?

Jag bara undrar hur Uppsalas väder fungerar.
Whats up med haglet, regnet, kylan?
Att det blåser gör inget eftersom seglingen drar igång nästa vecka (taggad!) men... det är kallt! VAFAN!

Jag tror jag håller på att bli sjuk. Jag är jättehängig och känner mig febrig, vilket suger för jag har mycket att göra!

Torsdag: HLR-utbildning, träna.
Fredag: Gå runt utklädd som pirat på stan och dela ut lappar om seglingsläger i sommar (vilket alla borde komma på!), träna
Lördag: VOX vintage (alla kommer dit med!), träna.
Söndag: träna.

Har inte tränat nåt den här veckan förutom jumpan, jag har varit så jävla trött!
Och jag har haft mycket plugg, så jag antar att det är okej ändå.

Nu är jag sjukt hungrig också, men jag lägger mig nog och tittar på en film tills Lotta kommer hem och lagar mat eller nåt, najs!



är jag tosstokig eller är det okej att jag faktiskt tänker på dej, massor?

peace

Kommentera här: