första skoldagen

Första dagen i tvåan. Känns bättre än jag väntat mig faktiskt.
Vaknade imorse av alarmet och blev skit arg och fattade inte varför i helvete jag ställt klockan, men så var det ju skola....
Det flöt på snabbt.
Gillar våran nya CAD-lärare. Han kan sina saker till skillnad mot knäpp-Lena vi hade i ettan...
men inte fan slipper man HåkanKråkan i år inte...
Och så har man lyckats få Jamshid som sin andra mentor (Jamshid kan ju knappt snacka svenska, och inte förstår han när vi snackar heller...)

men sen svischade jag iväg och klippte mig!



vad tycks? jag gillar det i alla fall, skönt att bli av med lite hår igen!

nu ska jag glo lite film och sen sova.


peace

Kommentarer:

1 Hemlig beundrare ;):

skriven

Tycker att du ska spara ut ditt hår,



minst så här långt



http://image.musicimport.biz/sdimages/disk10/1069432.jpg



! :)



<3<3<3<3

2 becc's:

skriven

jobbigt att du skriver det nu när jag klippt av det ;)

Kommentera här: