sunday

Har tvätt, vikt och plockat in alla kläder.
Har plockat in alla böcker och Kalle Anka Pocketar i bokhyllan.
Har dammsugit, dammat och svabbat.
Har plockat bort på skrivbordet så jag kan sitta där igen.
Har flyttat ut träningsmaskinen = mer plats.
Sitter nu och lyssnar på musik.
Ska ta ett bad och ha lite hemmaspa inför kommande hektiska skolvecka...
Sen ska jag bädda rent och sova gott.
Ska lägga mig tidigt.

Imorgon börjar jag med lite nya rutiner:
Läggdags senast 22.30 när det är skoldag dan efter.
Inget onyttigt (godis, glass, chips, kakor osv) förutom choklad som endast får ätas i nödfall. ja, det finns nödfall då man måste ha choklad för att inte avlida.
Träningen ska starta, minst tre ggr veckan (kanske får sänkas till minst två, beror på skolan och allt.)
Direkt hem efter skolan minst tre dagar i veckan. Plugg innan allt annat (förutom jobbet)


nu ska jag bada!



peace


Kommentera här: