IG

alltså... vi fick nyss tillbaka våra kemiprov. Och precis förra gången så kändes det bra och jag hade för höga förhoppningar. Och precis som förra gången gick det åt helvete. Jag försöker, inte helhjärtat kanske, men jag försöker faktiskt. Men jag har tappat sugen. Jag ser ingen mening med att kunna räkna molmassan av massa olika ämnen, eller kunna räkna ut koncentrationen ättiksyra i en flaska vinäger. Varför sjutton ska ja kunna det? Vad har jag för användning av det sen?
Den som har en bra anledning får gärna berätta den för mig.
Jag är rädd för ett IG i kemi i slutbetyg. Och det vill jag ju inte. Så det börjar bli bråttom att få ordning på't. Det är inte så himla långt kvar till sommarlovet.
Nu är jag på dåligt humör...

Jaja, idag tog jag lite sovmorgon för att jag kom hem så sent igår efter träning ute på Ultuna.
Satt och frös i väntan på bussen i 20 min tillsammans med Andy, sen sega sig bussen in till stan där jag fick vänta ett tag på bussen hem till mig... Kom hem vid 22.45. Då petade jag i mig middag och däckade direkt efter.

Senare idag är det dags för Fyrishov igen. Det är ganska soft.
Och idag är det bara 4 dagar kvar till fjällen! PEPP!


peace

Kommentera här: