leggings

Först: Tack martina för din fina kommentar, en riktig humör höjare!

Nationella prov i matte A del 1 avklarad! Jag tror det gick ganska bra.


Igår när jag åkte buss hem så kom det på tre fjortisar som såg nästn likadana ut.
Två av dom hade leggings, den ena lack och den andra typ första versionen av jeans leggings.
Jag vill bara säga att DET ÄR INTE BYXOR! Det är inte ett klädes plagg att ha istället för byxor. Man ska inte ha korta tröjor och linnen till. Era rövar är inte så snygga så ni kan gå runt så. Ni ser ut som fattiga wannabe fjortisemos. Ochsåna där "geek"-glasögon som alla har är inte heller okej på er när dom är skrikrosa och ni blänger fult på mig med dom och ser ut som morötter för att ni inte har råd med eget smink utan blandar ihop en foundation själv med typ morötter, kanel och ansiktskräm. Tro mig tjejer, ni kanske tror det är ett bra och billigt tips för att få fram smink, men jag måste göra er besvikna... Allt det där är en lögn. Spara ihop pengar om ni tvunget ska sminka er. Annars kan ni ju bara låta bli!

Haha nu måste jag sluta innan inlägget blir alldeles för långt!
Nu är det lunch!


peace

Kommentera här: