rawr

Känner att min blogg är tråkig.
Mina unika läsare ligger på max 20 per vecka. HAHA!

Jaja, jag måste bara säga att jag är på så himla gott humör idag.
Jag älskar min skola! Eller... ah all tid i skolan som inte innebär arbete.
Snygga killar överallt, haha! Man kan sitta och spana.
Snygga muskler på killar i t-shirt, snygga rumpor i tighta jeans, mums!
Hahah roooomphaa säger jag bara!
Händer idag då?
Jo jag tänkte träna men jag hann inte få med mig träningskläderna i morse för att jag är så himla seg.
Så det blir fika med någon trevlig person och plugga matte.
Måste också skriva ut och posta en medlemsansökan till ESK.

Jag gillar att min kalender innehåller massa trevliga grejer nu för tiden.
Förut var den bara... tom.
Massa planer. Så myket planer så att min kalender tar slut. Haha, måste köpa en till så jag kan skriva in resten.
Kalender sträcker sig bara till början av juli... That sucks. Ska nog gå och köpa en kalender som täcker ett helt år istället för "skolårs kalender". Då har jag iofs missat två månader, men vad tusan gör det när det är tio kvar!
Känner att det här året kommer bli så himla jävla galet bra!

Peppar fjällen på söndag! Matilda slaggar hos mig på lördagen för att vi ska åka så tidigt på söndag, någon gång runt 06.00 ska vi försöka rulla! OOHJA!
Och ja Ivar, vi kommer ringa dig varje dag, vi har inte glömt dig.


peace

Kommentera här: