hästar, sol och bromsar

Heeeeeeeeeeeeej!
Efter Arvika så svischade jag ju direkt till Estland för att åka till hästgården Sassi Talu.
Veckan där var awesome!
Det var för det mesta fint väder så man kunde jobba på brännan mellan passen, god mat tre gånger om dagen, två ridpass och massa annat mys.
Älskar att vara där, femte året i rad jag är där tillsammans med pappa och Lotta.
Det är så avkopplande och skönt.
Fast sista dagen så trilla jag av hästen Praider och sträckte höft, ljumske, nacke och har skit ont i armarna.
Annars är det lugna puckar, är på fett bra humör!

Fan vad jag saknar mina vänner, och det ska åtgärdas det kommande dagarna!
Veckan som kommer:
Idag - grilla med släkten
Tisdag - Gröna Lund med släkten
Onsdag - träffa Amanda och förhoppningsvis även Elin
Torsdag - åka till Marma och träffa Ruzanna, Linus och Jesper!
Fredag - Marma
Sen vet jag inte.

Taggar inför SM i två-krona som är helgen vecka 32 i Örebro, håll tummarna för mig och Emma!
Förhoppningsvis gör vi bättre ifrån oss i år än förra året, haha!


Har inge bilder från Estland det här året, men ni kan få se lite gamla tillsammans med lite Arvika bilder lite senare!



peace

Kommentera här: