Värmland

Sitter i en stuga på en camping i de värmländska skogarna. Ganska mysigt fakiskt.
Åkte hemifrån Uppsala klockan åtta i morse och var framme vid två.
Bilen hade ingen ac, så jag smälte bort en del, men jag överlevde.
Har badat med min bror, det är inte så varmt i vattnt här. Tacka vet jag Ekoln (hjärta).

Snart så kommer hela konkarrongen av folk som vi känner här och ska käka middag. Mango kyckling, mumma!
Mormor lagar så sjukt god mat, det är nog det bästa med att vara här.
Jag har varit här varje sommmar sen jag var tre år gammal. Egentligen så brukar vi bo i mormors husvagn, men hon har blivit för gammal och orkar inte ta hand om den, men det gör inget! Vi har ju stugan här som man kan hyra!

Imorgon ska vi på Tvällen. En av de bästa restaurangerna jag har varit på iallafall.
Och senare i veckan ska vi till  Sunne Vattenland! Haha, jag är sjutk taggad!

Men nu ska jag klä på mig lite så jag ser anständig ut till middagen!


peace




p.s Taggar som fan till ARVIKA nu!

Kommentera här: