jag tror jag bröt min röv

Idag var det seeeg skoldag, hade ingenting att göra på en enda lektion...
Vandrade på stan med Amanda och Matilda efteråt, köpte en bikini och en väska.
Taggar inför imorgon!
Senare på kvällen åkte jag och Matilda ner till Skarholmen och träffa Hampus. Han hade baka en jättestor chokladkaka! Så vi tog med oss den och massa saft och drog ut till Klinten och flumma runt, och kolla på solnedgången, sjukt mysigt.
På vägen hem så körde Matilda, helt jävla galen.
Hon tyckte det var skitkul att köra på vågor efter en stor båt.
Jag studdsa och flög som en vante längst fram på båten där jag satt, var ju fan påväg i ett par gånger.
Så nu tror jag att jag fan brutit min röv, fan vad ont det gör. Kommer väl få ännu ett rekordblåmärke...

Jaja, nu är det slagg!



peace

Kommentera här: