långhelg

Idag är det onsdag, alltså denna veckas sista skoldag.
Det var dock inte mycke till skoldag.
Hade lång sovmorgon för att sedan ha jumpa, och eftersom jag fortfarande är förkyld så blev det bara en promenad ner till studenternas för att kika på Katte - Skrapan Kampen. Skrattade lite åt att det slutade oavgjort, haha!
Sedan var det engelska och då kollade vi på filmen Ratatouille, älskar't!

Efter det vandrade jag och mina klasskompisar ner på stan i värmen. Jag köpte en jumpsuit och ett par cykelbyxor. Leter fortfarande efter nåt att hänga på kroppen till avslutningen.
Gick ju inte att beställa den där förbannade blåa klänningen från H&M, fuck.

Satt sedan i solen i ungefär en timme med glass och en kall läsk och prata om det mesta mellan himmel och jord innan jag åkte ut till Skarholmen för segling.
Det var noll vind idag så det blev mest kapsejsning, bada och sedan bastu. Asvärd onsdag tycker jag.

Och nu är man ledig på torsdag och fredag, långhelg alltså, awesome!
Imorgon ska man ut till Klinten med lite vänner och luncha och bada.
Efter det ska jag hem och packa och städa och flytta hem till mamma.

Fredag: Ska på min vän Annas studentmottagning, hoppas hon har fixat god mat. Sen har Sound Scenario konsert @ St Eriks torg, kom dit! Och efter det ska jag förhopppningsvis ut till Almunge.

Lördag: -

Söndag: träffa Emma.



jumpsuiten, himla nöjd


hej min webcam är bäst i hela världen





och jag hitta min (min systers) bikini efter några månaders sökande.
Den hade hamnat i tvätt korgen, hamnar någonting där kan det ta upp mot ett år för det att komma fram igen...



peace

Kommentarer:

1 alice:

skriven

haha om du hade dragit vidare mot reggaefestivalområdet skulle då fått se många halvnakna rosendalare ;D

Kommentera här: