musik och karuseller

Idag var det studenten och jag är så avudsjuk på alla.
Alla på flaken, alla som går och sjunger längs gatorna, så sjukt glada. Jag vill också...

Men idag var jag på Annas mysiga studentmottagning tillsammans med Astrid, Markus och Ivar.
Vi åt massor med god mat (jag är fortfarande mätt, haha!) och hade allmänt trevligt. Sen skulle jag och Ivar in till stan för att se Sound Scenario (www.soundscenario.se) och Frantic Sunday (finns på spotify), helt otroligt galet bra!
Sen gick jag, Ivar och hans gäng ner längs fyrisån bort mot alla karuseller mitt emot stadsparken. Vi åkte två gånger i en stor snurrande gungande sak, fyfan vad roligt! Så galet länge sen jag åkte karusell! Haha, lyckorus till tusen!

Nu sitter jag hemma och tar det lugnt.
Imorgon blir det stan, och jag borde packa upp alla grejer. Och sen, om det är fint väder, så ska vi grilla, mysa och titta på film här hemma, awesome!
Har saknat mamma och alla här hemma efter att ha bott hos pappa i fem månader.

Men nu är det god natt,



peace




köpte en galet snygg tröja ;)

Kommentera här: